Thursday, February 08, 2007

Aura JUTAWAN

Aura JUTAWAN.

Inilah C-bOk bersama dengan jutawan UPTREND dan juga ahli 00001 Saudara M. Nor Azmi.

Sesiapa yang mengikuti perkembangan perniagaan UPTREND pasti mengetahui sedikit sebanyak susah senang Sdra. M. Nor Azmi di dalam memperkenalkan perniagaan UPTREND ketika orang tidak tahu apa itu perniagaan e-dagang. Namun itu adalah cerita dua tahun yang lalu. Hari ini beliau seorang jutawan selepas hanya dua tahun tidak jemu-jemu mempromosikan perniagaan e-dagang ini. Di manakah anda dua tahun dari sekarang? Adakah anda akan terus meratapi nasib anda atau bergaul dengan orang-orang yang berjaya.

C-bOk menanam azam untuk menurut jejak langkah mereka-mereka yang telah berjaya ini. Mereka yang satu masa dahulu juga macam C-bOK, malah ada yang lebih teruk lagi. Dengan keadaan C-bOk yang masih mempunyai kudrat, sahabat dan keupayaan untuk bercakap, pastinya tidaklah susah sangat untuk berjaya seperti mereka.

Untuk berjaya tidak susah. Yang susah ialah untuk mengubah sikap. Sikap berkaitan dengan minda kita. Hari ini kita banyak memperkatakan pelbagai masalah yang melanda diri kita. Kita marah dengan pelbagai "kenaikan" kos yang berlaku di negara kita ini. Kita kutuk orang-orang yang membuat keputusan kenaikan-kenaikan tersebut seperti kenaikan harga minyak, tol, ayam, sayur dan sebagainya lagi. Memang kenaikan-kenaikan tersebut tidak adil bagi kita, namun apa yang kita lakukan untuk mengatasi masalah demi masalah yang melanda kita ini?

Yang pastinya, cakap-cakap kita belum tentu mampu untuk mengubah setiap keputusan yang dibuat oleh pemerintah, tetapi tindakan kita dalam mengubah nasib kita sendiri pasti akan membuahkan kejayaan dan memberi harapan baru kepada diri kita sendiri. C-bOk mengambil keputusan untuk menyertai perniagaan e-dagang UPTREND ini untuk mengubah nasib C-bOK sendiri dan membuat persediaan menghadapi masa depan yang nampak kurang jelas, khususnya dari segi kos sara hidup di negara ini.

Sesiapa yang berminat untuk menyertai C-bOk bolehlah menghubungi C-bOk di:

Email: zainalkaya@yahoo.com.my
HP: 6-012-3022 897
Blog: http://zainalkaya.blogspot.com
Web: http://zainalkaya.ui2u.com

Anda pasti tidak akan menyesal.

No comments: