Friday, November 26, 2004

Selamat Hari Jadi Pak Lah

Selamat Hari Jadi diucapkan kepada Pak Lah. Saya kalau sambut harijadi biasanya di kedai kopi aja - makan roti canai. Kalau ada duit lebih sikit mungkin dapat belanja keluarda di KFC atau McDonald. Pak Lah okeylah, boleh sambut harijadi di Havana, Cuba. Keluar paper lagi. Apa azam atau hasrat Pak Lah sempena hari jadi ni? Tak apa lah, kalau rahsia tak apa, tapi saya juga ada hasrat untuk harijadi saya yang lambat lagi nak sampai. Hasrat saya....

  1. Pak Lah tengok-tengokkanlah kos-kos yang semakin naik di negara ini. Tol, minyak, barangan harian, caj bank...., semuanya naik. Kalau banyak sangat yang naik takut rakyat negara ni naik minyak nanti;
  2. Pak Lah jalan-jalanlah kat KL, kat bandar-bandar keliling KL dan jugak kampong-kampong. Banyak jalan berlubang-lubang. Kalau motor jatuh dalam lubang ni, penunggangnya mesti mati Pak Lah;

Itu ajalah hasrat saya setakat ini. Dua aja yang terfikir setakat sekarang ni sebab hari jadi saya lambat lagi. Bulan Julai nanti.

errr.., Pak Lah dah makan ke kek tu? Sedap ke?

No comments: