Monday, June 16, 2008

Blog Tun M

Blog Tun Dr. Mahathir dijangka akan mencapai hits yang ke 2 juta dalam minggu ini.

Bagi seorang blogger yang berjaya menjadi ahli kelab jutawan, ianya adalah satu pencapaian yang begitu membanggakan. Blog Tun ini begitu luar biasa kerana ianya baru berusia sebulan setengah. Kata orang putih, phenomenal! Ada blogger yang sudah berblog selama 4 tahun pun (temasuklah C-bOk), belum tentu berjaya mencapai hits 10,000 capaian.

Tahniah Tun!

3 comments:

Anonymous said...

Penulisan nya amat infomative. Tapi malang nya kebanyakan pemberi comments tidak tahu menghargai khazanah yg berharga ini. Sikap sesetengah pemberi komen ibarat vandalism di tandas awam. Comments seperti ' I'm the first he.he.he.., hidup Tun...dll yg tidak membawa sebarang erti dalam menghujah secara ilmiah. - Jantan Giler-

Zainal A. Kasim said...

Sdra Jantan Giler,

Saya setuju dengan pandangan saudara. Sepatutnya pembahas di dalam blog yang berwibawa seperti blog Tun M, perlulah berbahas dengan bijak. Gunakan hujah-hujah yang bernas untuk menyokong atau membangkang isu-isu yang diutarakan.

Anonymous said...

Even if Tun M move on the street and start marching to Putrajaya, we will definitely see another history of millions of people marching with him. But as Tum M always the great man, he chose to pull millions to his humble and constructive blog than the street game. He is the real father for the nation.