Monday, February 22, 2010

Kata Nik Aziz "Bukan Campur Tangan"

Nik Aziz berpendapat, tindakan 50 orang ahli Parlimen Australia untuk membela Datuk Sri Anwar Ibrahim yang dituduh meliwat Saiful di umpamakan sebagaimana Tun Dr. Mahathir menyokong lawan Israel.

Dengan kata lain, usaha Tun Dr. Mahathir secara terbuka menyatakan sokongan kepada usaha-usaha antarabangsa untuk melawan Israel adalah SAMA dengan sokongan 50 ahli Parlimen Australia terhadap Anwar Ibrahim

p/s: Walaupun C-bOk jauh lebih muda daripada Nik Aziz yang "terlebih" dahulu makan garam..., menyamakan perjuangan menentang Zionis Israel dengan usaha 50 orang Ahli Parlimen Australia ini yang diketuai oleh seorang kafir penyokong gerakan gay dan lesbian adalah keterlaluan dan menunjukkan kedangkalan Nik Aziz di dalam memahami agenda di sebalik sokongan tersebut. Kita tahu agenda Tun adalah untuk menyokong perjuangan rakyat Palestine yang tertindas, apakah agenda 50 ahli Parlimen Australia itu?

3 comments:

Anonymous said...

tayah la dok lawan bertengkaq dng orang tua nyanyok tu...buang masa aja...

"Deep-Throat" said...

Nik Aziz kena longgarkan sikit serban atas kepala dia. Kuat sangat lilitannya. It's restrictiing oxygen flow to his pea-sized brain.

Anonymous said...

Salam hurmat Sdr C-bOk,

Sebenarnya Nik Aziz ini sudah terlalu uzur dan nyanyok sehingga tidak dapat berfikir secara waras dan lojik.Semakin banyak beliau bercakap semakin ternampak kecelaruan dan kecamokan fikirannya yg jelas menunjukkan beliau sudah tidak berupaya dan tidak lagi layak memegang jawatan MB.Demi untuk kebaikan seluroh rakyat kelantan dan untuk memelihara kedudokannya sebagai Tok Guru eloklah beliau lepas jawatan dan bersara dari politik sekarang juga.

Kenyataan Nik Aziz itu amat memalukan bukan sahaja dirinya sendiri tetapi juga orang orang disekelilingnya, dan partinya juga turut dimalukan bersama.Apahkah parti Pas kelantan ketandusan pemimpin yg berkeliber untuk menganti Nik Aziz sehingga sanggup membiarkan seorang yg sudah terlalu uzur pemikiran dan juga fizikal yg terpaksa dipapah dan dipimpin untuk bergerak ,terus memikul tanggongjawat berat untuk mentadbir negeri Kelantan ini.

Askar Tua