Wednesday, September 15, 2010

Usaha Melemahkan Orang Melayu?


Berapa kerat orang dalam UMNO yang menentang PERKASA? Yang riuh rendah cuma 3 orang sahaja la nampaknya setakat ini iaitu Tengku Adnan, Nazri Aziz dan KJ. Adakah kenyataan 3 orang ini sudah cukup untuk menggambarkan itu adalah pendirian keseluruhan ahli UMNO/orang Melayu terhadap PERKASA

C-bOk harap kita tidak cepat melatah dengan cakap-cakap politik 3 orang politikus bengkrap idea ini. Kalau kita sendiri tidak mempertahankan bangsa dan agama kita, siapa lagi yang nak membantu kita? Hindraf ke atau 3 orang tu? Janganlah kerana politik kita menggadaikan bangsa dan maruah kita. Jangan kita terperdaya dengan usaha halus untuk melemahkan kesatuan jitu di kalangan kita.

5 comments:

Anonymous said...

Mmg mangkok tiga ekor ni pengkhianat.Perkasa bukan parti politik macam ngo cina yang super racis yang lain.Ngo mereka menyuara hasrat tersirat orang cina.Parti MCA,DAP tak bisingpun malah melompat macam kera.Tapi yang UMNO bodoh dok terhayun dengan mainan Cina dan 3 ekor berok nape.Bodoh punya melayu.Sesama sendiri bising.Kalau orang Melayu tak sokong UMNO bukan kerana perkasa tapi kerana pemimpin Melayu yang lebih Cina dari Cina. Bangsat.

alamfana said...

salam tuan, harap PERKASA akan terus perkasa lagi di masa depan untuk martabatkan Melayu di bumi bertuah ini. Yang baik biarlah kita sokong.

kawaii_desu said...

tiga org ni mmg species tak boleh pakai

Looking for a car? said...

berbuka sifat minda la kawan, tengok baik baik apa yang berlaku sebenar sebelum memperkutuk kaum lain atau parti lain.

Anonymous said...

jemputlah ke blogku http://kejayaanherb.blogspot.com/