Tuesday, September 29, 2009

Isa! Pastikan Menang!

Kepimpinan parti telah membuat keputusan. Walaupun ramai yang menentang, namun hasrat akar umbi diambil kira.

Tan Sri Isa.., walaupun pelbagai pandangan telah diberi, kebijaksanaan kepimpinan wajar dibalas dengan kemenangan serta majoriti yang bertambah. Itu sahajalah pandangan C-bOk!

4 comments:

Anonymous said...

Ya!..Ya! kita pasti menang hooray!!! jeritan pemimpin dan penyokong UMNO di Bagan Pinang. Soalannya mana transformasi UMNO dari kekotoran menujun kebersihan parti. Ya kita menang dengan calun yang terpalit sebagai seorang pemimpin yang korup, sedeh penyokong di Bagan Pinang merasa amat BANGGA akan diwakili pemimpin korup yang setaraf dengan Ali Rustam dan KJ. Maka SAH lah bahawa parti UMNO adalah parti yang menganjurkan korupsi dan sungguh gembira menyimpan para perasuah didalamnya. Kita jumpa di PRU13 aku yang menyokong UMNO selama ini akan berubah angin dan diharap UMNO berkubur selama-lamanya

bat69

Anonymous said...

Alah Anon,

Mana ada parti suci dalam Politik di dunia ini? Anwar Ibrahim tu merengok dalam penjara pun kembali juga ke Parlimen. Dia suci ke? Tanyalah Saiful. Anwar tak korupt ke? Tanya ramai yang tahu mengenainya.

Pucuk pimpinan UMNO pun serba salah kerana kehendak akar umbi. Kalau ikutkan mesti mereka pun mahu orang baru. Hanya Harap biar betul.

Pada saya UMNO tetap relavan.. Cukuplah sekedar PR di Selangor setakat ini. Kuil tempat penyembahan Berhala tumbuh seperti cendawan mengalahkan Masjid walaupun penganutnya jauh lebih kurang bilangan. Gereja terbesar sedang dalam pembinaan. Arak, judi dan spa berlambak-lambak. Suci ke PR?

Dan korupsi lebih teruk sekarang, depan mata pun berlaku sewenang-wenangnya.

Anonymous said...

y akorup seperti YB PAS yang menang di Permatang pasir tapi hutang TEKUN tak nak bayar .. inikah ciri ciri pemimpin islam yang anda semua laung laungkan .. sudahlah tang salah orang nampak sangat .. yang pernah amsuk jail dan pernah di dakwa dari parti anda semua bersihkan .. yang hampir telanjang bulat tu pun bersih dari moralkan .. mamng sah anda CELIK MATA tang salah orang lain

Zainal A. Kasim said...

Bat69,

Tidak salah menyatakan sokongan. Namun kenapa saudara beralih sokongan? Adakah kerana yang alternatif lebih baik?

Yang jelas dan nampak sekarang ini yang alternatif lebih teruk.