Thursday, March 09, 2006

Rumah Untuk DiJual

Ini adalah rumah C-bOk di Templer Saujana. Semi-D dengan keluasan tanah 35 x 75. Rumah ini setinggi 2 1/2 tingkat, empat bilik tidur, empat bilik air, 1 stor, garage untuk 2 kereta dan terletak betul-betul di hadapan Taman Rimba Templer. Berdasarkan kepada pelan perancangan di kawasan ini, jalan dari Selayang ke Rawang akan dibesarkan kepada 6 lorong (sudah pun bermula), pembinaan sekolah dan juga pusat membeli belah. Taman Templer Saujana ini juga agak ekslusif memandangkan hanya rumah Semi-D dan juga banglow yang dibenarkan di bina di kawasan ini, menjadikan kawasan ini bernilai tinggi.

Ianya terletak di dalam kawasan Taman Rimba Templer di mana pokok-pokok yang menghijau di persekitaran kawasan ini telahpun di gazetkan sebagai taman rimba kekal. Dijamin tidak ada pembangunan. C-bOk juga difahamkan satu penghadang bunyi akan dibina bagi memisahkan jalanraya dan juga kawasan perumahan ini sebaik sahaja kerja-kerja pembesarna jalan siap dalam tahun 2007 kelak.

Selain daripada Taman Rimba Templer, berhampiran dengan kawasan ini ada stesyen minyak Shell, Petronas, Esso, Mobil dan Caltex, Pasar Borong Selayang, Pejabat Daerah Gombak, Majlis Perbandaran Selayang, MRR2, Lebuhraya DUKE dan lain-lain lagi. Pendek kata, terdapat banyak kemudahan di persekitarannya.

C-bOk bercadang untuk menjual rumah ini yang masih belum didiami lagi oleh kerana C-bOk telah membeli sebuah rumah lagi di Paya Jaras, Sungai Buluh. Harga jualan hanya RM370,000.00 sahaja. Harga ini boleh dirundingkan sekiranya ada yang berminat. Untuk sebarang pertanyaan bolehlah berhubung terus dengan agen C-bOk: Encik Poon Jovi (012) 382-6960.  Posted by Picasa

No comments: